Harmonie Oudenaarde logo

Fly High

Tickets via leden Basketbalclub Fireballs VVK 10euro
🎉🏀 Fly High “The Revival” ! 🏀🎉
Herinner je je de tijd nog dat de kantine van ’t sportkot trilde onder het geluid van de zwoelste dancehall beats, terwijl je uw eerste lief aan het binnen doen was en ondertussen kon genieten van heerlijke zelfgemaakte cocktails.
Het is 15 jaar geleden sinds onze laatste editie, maar we zijn terug om Fly High nieuw leven in te blazen!
📅 Datum: Vrijdag 12 april
🕗 Deuren: 21u
📍 Locatie: Harmonie Oudenaarde
Wat staat je te wachten?
🎧 Een magistraal aanbod van DJ’s van vroeger en nu.
Dancehall, hip hop, hitjes en stevige pompers worden gebracht door de dj-vrienden van het Oudenaardse basketbal.
🏀 Herleef de Fly High basketbalvibes en deel herinneringen met oude teamgenoten, rivalen en ex-vlammen.
🍹 Drankjes, zweten op de dansvloer en een geweldige sfeer die je terugvoert naar de hoogtijdagen van de Fly High Fuif.
Waarom organiseren we opnieuw deze fuif?
Helaas zijn we genoodzaakt deze fuif te organiseren door het wegvallen van onze kerstinkomsten voor onze basketbalploeg. We vragen daarom een bescheiden bijdrage van 10 euro voor een kaartje. Jouw steun is essentieel voor het voortbestaan van de Fly High Fuif en onze sportclub. Gelukkig konden we bij Tom en Mieke een partner vinden voor ons goede doel.
Laten we samen weer de Fly High magie creëren en herinneringen maken die nog eens 15 jaar mee gaan! 🚀💃 #FlyHighFuif #ikblijfleven
Kaarten zijn te verkrijgen via onze chat alsook bij al onze leden.
Maarten Coopmans
Jonas Decroix