Harmonie Oudenaarde logo

EVERLAST – RETRO HOUSE

VVK 18€ - ADK 22€
DJ Ghost bekend om zijn prachtige cross-over tussen Retro – Techno & Classics. Lange tijd inwoner van de legendarische clubs Cherry Moon en Club H20. DJ Ghost heeft als een van de weinige op ALLE edities van het Tomorrowland festival gedraaid! Maar ook gespeeld op I Love Techno (2000-2004-2007), Qlimax, Defqon 1, Mayday, Decibel, Reverze, Love Parade, The Qontinent, Q-Base, Innercity, Summerfestival, Laundry Day, Sunset Festival, … Hij speelt op alle festivals over de hele wereld en speelt elke week voor duizenden mensen.
Deze legende zal het feest in vuur en vlam zetten!!
&
DIMARO is momenteel een van de meest veelbelovende dj’s van België. Hij staat bekend als een ervaren club- en festival DJ. Zijn lijst met dj-optredens klinkt als een gids voor hippe clubs en grote festivals zoals: Tomorrowland (14 keer! en 9 edities), TomorrowWorld, Laundry Day, Ostend Beach, Daydream, Summer Festival en nog veel meer. Hij inspireert altijd het grote publiek met zijn buitengewone vaardigheid in het creëren van een uitgebalanceerde mix van verschillende opbeurende stijlen in dansmuziek, maar ook zijn buitengewone cluboptredens in beroemde clubs zoals Carre en VIP Room (St tropez) maken van DIMARO een gevestigde naam in de internationale dansscene.
Harmonie Oudenaarde logo

Markt 63 B – 9700 Oudenaarde